tisdag 7 augusti 2012

Världens bästa radioprogram

Jo, jag är medveten om att det går långt mellan uppdateringarna på bloggen just nu. Det är sommar, det är sol, det är jobb - ursäkterna är oändliga till antalet. Jag återkommer med ytterligare bildkavalkad över de senaste veckornas öden och äventyr vad det lider. Låt mig bara konstatera att hustrun och jag är i Stockholm sedan en vecka och att alla mina fyra barn befinner sig i Halland.

Anledningen till detta inlägg är dock inte i första hand att informera alla miljontals läsare av denna blogg om vad som sker i mitt och familjens liv just nu. Istället vill jag passa på att tipsa om världens bästa radioprogram:

Lindberg i P1.

Första avsnittet sändes redan i går, måndag. Det går att reprislyssna på webben. Dagens program (tisdag) handlar om klassresor och den amerikanska drömmen. I morgon blir det mer fokus på det kommande amerikanska valet och på torsdag är det telefonväkteri.

Start kl 15. Varje dag. I P1.

1 kommentar:

Hanna sa...

Men alltså... nu börjar man faktiskt bli lite nyfiken! Hur går det egentligen där borta hos er?!