fredag 20 april 2012

Succé för Syster Ysters musikal

Fredagskväll i Distriktet och jag har precis kommit hem från Syster Ysters musikal - Sneakers. Den var riktigt, riktigt bra. Stående ovationer från en mycket entusiastisk publik. Det ska bli ett sant nöje att se om den i morgon, lördag - i dag var jag på den tillsammans med två av dotterns kompisar.

Överhuvudtaget har det varit en ytterst intensiv fredag, med aktiviteter från tidig morgon till sen kväll. Hade bland annat en lunchträff med kollegor från hälso- och sjukvårdsbranschen - en av dem var Johan, gammal jobbarkompis och en hängiven gaisare.

Nu ska jag rensa skallen med lite svensk choklad och play off-hockey på TV. I morgon är en ny dag. Med aktiviteter. Låt mig se... Lillebrors match kl 9. Syster Yster ska köras till sin förställning kl 11. Därefter hemskjutsning av Syster Ysters kompis som sover över här. Sedan ska hela familjen gå på föreställningen kl 13. Kl 15 börjar Caps-Bruins och mitt i matchen ska Syster Yster hämtas. Sedan kommer vännen farbror Lasse framemot tidig kväll.

Håhåjaja.

Inga kommentarer: