lördag 28 juni 2008

Repack

Hemma i DC ett halvt dygn för att repacka efter en vecka i California. Vi har haft otroligt roligt, det har varit intensivt och väldigt upplevelserikt. Vi crusade söderut från San Francisco, till Santa Cruz, Monterey, genom bränderna i Big Sur, Santa Barbara och sedan fram till slutmålet Los Angeles.

Möjligen återkommer jag med en fylligare reseberättelse. Annars får ni helt enkelt nöja er med följande: Jag rekommenderar ett besök. Särskilt San Francisco med omgivningarna gav mersmak. Även om vattnet var kallt.

I morgon förmiddag tar vi flygmaskinen till Sverige. Mitt under EM-finalen. Jag hoppas på Spanien, men ärligt talat gillar jag Tyskland rätt mycket också.

Till nästa gång får ni - om tekniken fungerar - njuta av en liten film inspelad på en musikfestival som vi råkade hamna på i hippisarnas hemstad San Fran. Den dansande mannen har troligen bott i den här parken sedan The Summer of Love 1967. Håll till godo.


Inga kommentarer: