torsdag 27 september 2007

Första loppet i USA


Inspirerad av flera nyfunna löparkompisar här i grannskapet, så har jag nu anmält mig till National Marathon i DC den 29 mars. Klockan 7 på morgonen (!) går startskottet och enligt kartan kommer man både att springa förbi de flesta av monumenten och ta en tur ut i de ruffigare delarna av sydöstra DC.

Man kunde välja på hel- och halvmara och med tanke på mina upplevelser på Stockholmsmaran i somras så valde jag halva distansen.

Någon av mina löparvänner som vill hänga på? Kontakta mig i så fall.

I dag blev de äntligen klara med asfalteringen av vår gata. Efter tre veckors dammande.

Fast det är kul att titta på när de jobbar...

Brasilien till VM-final i fotboll! Slog ut USA i semin.


The fence guy Bob fixar nytt staket i vår trädgård.

Inga kommentarer: