söndag 3 februari 2008

Stressig super-söndag

Sitter och tittar på Super Bowl. Patriots har inlett utmärkt, 7-3 i början av andra kvarten. Det har varit en jobbig dag. Vaknade vid 8-tiden. Somnade om. Vaknade igen vid 9.30. Gick upp. Frukost. Kaffe ute. Solstol. Runt 25 grader i solen. Lunch. Funderade på om jag skulle se Wizards mot LA Lakers på TV. Men vädret var för bra. Kaffe i solen. Skypade med mormor och morfar. Sedan började det köra ihop sig. Skulle jag sova middag eller ta ett bad?

Jag sov middag.

En tidig, lättlagad fiskmiddag. Skulle jag hinna med badet? Dottern behövde lite läxhjälp, så jag tvingades skippa badkaret. På med TV:n vid halv 6. Förhands och nedräkning. Fram med öl, cola och chips.

Matchstart 6.30. Tungt- jag är helt slut efter en intensiv dag. Patriots har precis gjort en turn over, men ligger illa till med en 3rd down och 7. Missar. Giants återtar anfallet.

Har precis öppnat en ny Samuel Adams. Livet är hårt.

Inga kommentarer: