onsdag 28 november 2012

Grattis Big Brother

Tänk att Big Brother, numera omdöpt till Gymnasiegrabben här i bloggspalterna, har fyllt lätt MC! Det är alltså 16 år sedan han föddes, lagom till kvart i fem-ekot den 28 november 1996. På Ystads BB.

Jag minns det som det var i går. 

I morse blev han traditionsenligt sjungen och hurrad för. Bland uppvaktarna fanns också småkusinerna och farbror och faster. 

Födelsedagen har annars präglats av världens oväder, med regn, blåst, kyla och en massa snö nu mot kvällen. Frågan är om det går att cykla i morgon eller om jag måste ta tricken. Fast jag har ju mina regnbyxor. 

Grattis grabben! Bilden är fem år gammal. 

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag grattade grabben igår, men gör som brassarna och gratulerar även föräldrarna här - grattis till er storartade son!
Kramar från södern

Peter sa...

Tack Hanna!