torsdag 12 november 2009

Från Värmland, med kärlek

Alltså, jag älskar YouTube.

6 kommentarer:

Anna Karin sa...

UNDERBART och oslagbart! Kurt Olsson hade inte gjort det bättre.

Hanna sa...

så hemskt gärna vilja kommentera det här, men jag är mållös. Sitter här, helt utan ord och tårkar tårarna.

Det enda jag kan komma på att säga är att det görs ingen riktigt bra TV nu för tiden...
och så vill jag tacka för att min frdag fick inledas på detta fantastiska vis!

/Hanna

Taina sa...

Då är ni två! Maken älskar också Youtube, men jag tror INTE han har kollat in Bengts säckpipa, än mindre lyssnat på hans "låt". Hahahaha.

Trevlig helh

Pssst Läs INTE dagens tema "underifrån". Den förstås bara av kvinnor...

Karin sa...

Helt fantastiskt! Jag har ont i magen och tårarna rinner. TACK för fredagsunderhållningen! Världsklass!

Anonym sa...

Och just när man tror att nej, nu KAN det inte bli bättre...då dyker den lilla familjeorkestern upp som final. Grandiost!

Peter sa...

Jag har redan fått e-post från riktiga värmlänningar som tycker att jag är elak. Min gamla vän från Storfors, P-L, skriver:
"Hm.. känns som om du har liite fördomar om oss värmlänningar. Tänk att jag är uppväxt med detta och inte värre miljöförstörd än vad jag är."
Men jag är väl inte fördomsfull. Jag bara berättar hur det är. Rent deskriptivt.