torsdag 27 mars 2008

Uppladdning pågår

Martin landade på Dulles i går eftermiddag och jag zippade över och hämtade honom. Framemot kvällen kom Joel, Eva och Göran med tåg från New York. Kul med besök!

Martin och jag ska ju springa National Marathon på lördag och vi ägnade en stor del av gårdagen åt att hitta på bortförklaringar. Och sedan laddade vi upp med oändliga mängder mat, öl, vin, cupcakes, kaffe och sprit. Så vi börjar närma oss toppformen.

I dag har vi ägnat oss åt promenader i Georgetown, handlat god mat, spelat tennis, baseboll och basket i Rose Park och lite annat smått och gott. Nu är det snart matdags och vi tänkte ladda upp med oändliga mängder mat, öl, vin, cupcakes, kaffe och sprit. Det är ett väldigt trevligt träningsläger, det här. Toppformen är definitivt på G.

I går köpte jag en ny videokamera. Superliten, superenkel och superbillig. Se några resultat här. Filmsnuttarna borde vara i omvänd ordning, så klicka på den nedersta först. Temat är dagens lunch, för ett par timmar sedan. Ursäkta den något halvtaskiga filmkvalitén. Jag lovar att bli en bättre fotograf. På sikt.

2 kommentarer:

Anna Karin sa...

Nu börjar det bli riktigt avancerat och väldigt kul att det rör sig!
Lycka till på lördag. "Förta dig bara inte" som mamma brukade säga. Kom ihåg att det är tanken som räknas!

Werner sa...

Lycka till! Vi håller tummarna, men spring inte om du inte är frisk. Kompis till mig drog på sig en hjärtmuskelinflammation. Inte kul.
GAIS behöver ju alla supportrar man kan uppbringa.