måndag 5 november 2007

Födelsedag i DC

Jag med min födelsedagspresent från frun - en stadsjeep. Precis vad jag önskade mig! Just kidding. Vi hyrde en standardbil men blev uppgraderade eftersom de normala bilarna var slut. Jag provade aldrig fyrahjulsdriften...

Födelsedagsmiddag i Georgetown nu i kväll med svärföräldrarna. Suveränt gott!

Caps förlorade återigen (0-5 mot Carolina Hurrikanerna) och börjar allt mer likna ett loserlag. Byt coach är mitt råd. Annars har kusingänget lyckligt återvänt hem till Huddinge och barnens mormor och morfar lika lyckligt landat här i DC. I dag har de introducerats i skolor och förskolor, blivit presenterade för lärare och andra föräldrar samt följt med på en shoppingtur i de nordvästra förorterna.

Själv har jag blivit ordentligt firad eftersom jag fyllt år. Redan kl 7 på morgonen stod hela gänget och sjöng runt sängen och sedan har det fortsatt hela dagen, med grand finale nu på kvällen med en fantastisk middag (kyckling på spenatbädd med ädelostfyllning och valnötter, ris, en bondsallad med balsamvinäger samt rosévin).

Jag vill passa på att tacka för alla mejl som ramlat in med gratulationer.

Det känns skönt att veta att jag aldrig varit så här gammal förut.

1 kommentar:

Hanna sa...

Naturligtvis strömmar gratulationerna över Atlanten även från Årsta - lite försenade bara... GRATTIS!! önskar Loboscosarna!