torsdag 15 november 2007

Ny e-post

Jag har bytt e-postadress igen. Är det någon som vill mig något går det bra att skicka till peter.andreasson@yahoo.com. Varför byta? Ja, jag gillar väl förändringar helt enkelt. Alla mina gamla e-postadresser fungerar dock som tidigare också, don't worry.

I dag gick jag upp i ottan och cyklade i ösregn, uppförsbacke och motvind till ytterligare ett av mina många skolbesök. Trevligt plugg, dock.

Jag fattar inte vad som har hänt, jag har egentligen aldrig varit särskilt intresserad av hockey. Men i kväll bänkar jag mig framför TV:n och ser fram emot en seger mot Florida Panthers. Let's go Caps!

1 kommentar:

Werner sa...

Underbart när man "förälskar sig" i ett lag i någon sport. Jag hänger med i vått och torrt för mina även när de är urusla. Kan du inte plocka fram skridskorna och hoppa in?