måndag 27 april 2009

Lite rapporter

Väderrapport: Ojojoj. 34 grader i dag. Hustrun hade nästan närkontakt med en tornado borta i Oklahoma.

Sjukrapport: Alla mår bra, ingen svininfluensa inom synhåll. Ännu.

Träningsrapport: En timme och tio minuters löpning tidigt i morse. Långt kvar till toppformen.

Sportrapport: Sista och avgörande matchen för Caps i morgon. GAIS spelar mot Hammarby på onsdag.

Besöksrapport: Äldste sonen har finally lyckats boka in biljetter och väntas anlända till DC den 16 maj. Lattjolajbans - we are very thrilled, som vi säger!

3 kommentarer:

Taina sa...

VAD ROLIGT Peter! Att du har kommit igång med träningen vill säga. Blir det någon halvmara snart?
Mitt pass i söndags var ett MYCKET tungt pass. Jag har nämligen svårt för att springa när det blir för varmt. Då var det någon som sa till mig att jag skulle träna MER i värmen för att vänja mig.
Kul med besök igen. Min son planerar en resa till hit i sommar.
Ha en fin dag säger jag från ett SOLigt CT.

Veronica sa...

Tack för gratulationen! Löpning bra jobbat, själv tror jag inte jag minns hur man gör. Hälsa familjen. Kram

Peter sa...

Tack för löparuppmuntring. Funderar svagt på att anmäla mig till Midnattsloppet. Behöver ha något att motvera mig med.