måndag 20 april 2009

Sjukt stressigt i regnigt DC

Jo, till och med jag kan bli stressad ibland. Mina frilansjobb har knökat ihop sig och plötsligt ska jag leverera flera texter inom loppet av några få stackars dagar. Datorn går varm samtidigt som Caps tredje slutspelsmatch går live på TV, maten ska lagas, barnen läggas och disken diskas.

Så vad gör jag?

Jag bloggar.

Nåväl. Till råga på allt har jag råkat ut för den sjuttisjunde förkylningen på några få månader, så någon träningsrapport blir det inte på ett tag trots att min bloggkompis Taina efterlyser det.

Man kanske kan uttrycka det så här: Jag bloggar mer än joggar just nu.

Och så har det regnat absolut hela dagen. Men på torsdag ska det bli 80 grader. Det ni.

1 kommentar:

Taina sa...

Hahahaha! Jag bloggar mer än jag joggar! Den var bra. Hur var det med planeringen nu?
Var glad att det regnar, för då är det väl lättare att sitta inne och jobba. Tycker jag i alla fall.
Dina förkylningar låter inte så kul. Jag har lyckats hålla dem borta ett tag nu och kör så det ryker med mina nya skor. I söndags gjorde jag en dundertabbe dock. Glömde det töntiga vätskebältet hemma så jag fick korta ner passet till 1 h 45 min...
Krya på dig och slit inte ut dig på bibblan idag. För dit ska du väl?