torsdag 10 september 2009

Jag har lärt mig nåt nytt!

Eftersom jag precis lärt mig att lägga in videoklipp från webben på bloggen, så kan jag ju inte låta bli att göra det. Först ut ett klipp som jag snott från min bloggkompis Taina (som inspirerade mig till att lära mig det här). Det är taget från Jon Stewarts "The Daily Show":

The Daily Show With Jon StewartMon - Thurs 11p / 10c
The Stockholm Syndrome Pt. 1
http://www.thedailyshow.com/
Daily Show
Full Episodes
Political HumorHealthcare Protests


Sedan en trevlig liten sång. Måste ju vara kulturell också:



Mera kommer.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jättetrevlig liten truddelutt det där. Jag tycker liksom jag har hört den förut nånstns... Det är en sak i texten jag inte får ihop bara: "Vi sjunger våran sång, för vi vinner varje gång..."
Gör ni?
/Hanna

Taina sa...

Hahahaha!

Det tog lite tid för mig också innan jag klurade ut hur man gjorde. Man ack den som ger sig...

Det finns en del 2 till Stockholm Syndrome. Inte lika kul men ändå.