lördag 26 september 2009

Se'n sist

Fredagen och lördagen har varit ett par intensiva dagar, med fallande temperatur och blötare klimat. Här är några bilder samt en film som sammanfattar de senaste dygnen på ett utmärkt sätt:


Äntligen en slips att trivas i.

Dom kallar det sann mormors-lycka.

Dom kallar det sann morfars-lycka.

Fast allvarligt talat är morfar lika förtjust i alla sina barnbarn som mormor är. Däremot är det tveksamt om mormor är lika förtjust som morfar i det amerikanska medieutbudet...
Så över till ett inlägg från Lillebror:


Nu åker jag iväg på en kombinerad nöjes- och jobbtripp i någon vecka. Förhoppningsvis kan jag skicka en eller annan rapport längs vägen. Annars så hörs vi when I'm back.

Take care!

4 kommentarer:

Taina sa...

Då tycker jag du ska ta slipsen med dig! Hahahaha!!!

Och stackars lillebror. Inte undra på att han har ont i huvudet.

Have a nice trip :D

Peter sa...

Jo, den slipsen ska självfallet med, så jag kan vara med om det blir lite mer formellt. Och Lillebror mår lite bättre nu, hälsar han.

Karin sa...

Filmklippet har spelats ett antal gånger här hemma! Toppen! Särskilt när han ber om ett glas vatten! Ha det så bra "over here"! Kram Karin

Hanna sa...

Underbar slips! Var fick du tag på den? (Maken fyller ju snart år...)
Lillebror ser ju rätt pigg ut tycker jag, med tanke på omständigheterna...
Ha så kul i Copenhagen!
Kram,
Hanna