torsdag 3 december 2009

Texten bara försvann!

Jaha, så har det då hänt, det som var den värsta mardrömmen när jag jobbade som reporter. Här har jag suttit och skrivit i tre timmar på det bästa inlägget någonsin på den här bloggen. Sedan skulle jag bara trycka på "publicera".

Då försvann hela skiten. Ja, nästan. Bara det här var kvar:

"Sommaren återvände tillfälligt till Distriktet i dag. I förmiddags var det nästan 20 grader. Det såg så skönt ut genom mitt kontors"

Kul. Verkligen. Det u-landsbetonade amerikanska kabelnätet är skäligen misstänkt. Tur att man bara gör det här för att det är roligt... Här följer den bästa text jag någonsin skrivit - i en inte lika bländade sammanfattning:
  • Jag har sprungit igen.
  • Det var kallare än det det såg ut att vara genom mitt kontors(fönster). Iskallt.
  • Jag jobbar med en rapport
  • Skolkalaset blev en succé
  • Glöm inte att rösta om omröstningar. Längst upp till vänster.

Jag återkommer med utförligare texter senare i mitt liv.

1 kommentar:

Fredrik Nyström sa...

Nesligt!

Jag försökte läsa mellan raderna i din sammanfattning och tyckte nog att den var riktigt bra.