torsdag 31 december 2009

Gott nytt statistikår!

Jag skrev precis på min frilansblogg Amerika-reportage att statistikens förlovade tid är nu. Runt nyår ska allt summeras och sammanfattas...

Så nu ska jag göra en kortkort statistiksammanfattning av årets bloggande:

Antalet inlägg under 2009: 265 (inklusive detta). Det är 19 färre än under 2008, men 174 fler än året före (då jag dock startade bloggande först i augusti). Minskningen jämfört med förra året kan definitivt föklaras med att jag startade ytterligare en blogg, på vilken jag skrivit omkring 200 inlägg sedan augusti 2008.

Om en timme ska min gode vän Martin B ringa in det nya året från Skansen (han påstår det på sin facebook-sida, men han är ju AIK:are så ta uppgiften med en stor nya salt). Så därför är det hög tid att tillönska alla miljontals läsare av denna blogg ett fullständigt makalöst härligt 2010.

4 kommentarer:

Ulf. sa...

Gott nytt år till familjen och alla miljontals läsare (WOW!)

Veronica sa...

GOTT NYTT ÅR från oss i Spånga

Werner sa...

Gott Nytt År till hela familjen från oss och satsa på att slå rekord på maraton och i antal inlägg under 2010.

Martin Börjeson sa...

Nu var det faktiskt så att jag endast lovat att ställa upp ifall Jan M. skulle banga. Men uppenbarligen var bara tanken på att bli ersatt tillräcklig för att han skulle göra allt för att få behålla uppdraget ...

Nå. Det var ganska vackert bara att stå i publiken. Och en rätt mysig tradition för att knyta an till vad du skriver om amerikanares förhållningssätt till sånt.

/Martin