tisdag 27 april 2010

Behöver bistånd i bistrid

Förstår att ni brinner av nyfikenhet över hur det går i kriget mellan mig och tre miljoner bin. Eller hornets. Eller vad det nu är.

I dag sprutade jag en massa gift där de svärmar omkring. Jag såg fler som segnade ner och dog på stört. Måste erkänna att jag kände en viss triumf i det läget. Men det återstod ju omkring 2,999,992 stycken och de flesta av dom verkade fatta något slags agg mot mig av någon anledning, så jag retirerade strategiskt och stängde in mig bakom dörren.

Det gäller ju att sticka innan man blir stucken, som jag brukar säga.

Men kriget går vidare. Jag har bara gjort av med halva giftburken för $ 5,99. I morgon är en ny dag. Nya fronter. Ny taktik. Nya idéer. Funderar på att hälla bensin ner i jordhögen och tända på. Kan bli riktigt kul.

Här är en filmsnutt för alla bisexuella (obs starka bilder!):

3 kommentarer:

Werner sa...

Intressant film, men hur hade du tänkt tillämpa taktiken? Skall hela familjen kasta sig över inkräktarna och dansa så att de dör av värmen? Eller hur hade du tänkt dig det hela?

Ulf. sa...

Bensin plus jordbin i slutet av april? Valborg the American Way?

Peter sa...

A: Det kan bli en riktigt fin brasa...

W: Jag är öppen för allt!