onsdag 17 november 2010

Ännu en glugg att fylla

Nä, datorn kraschade inte. Jag bara skojade (se förra inlägget).

Däremot kan jag berätta att Lillebror tappade ytterligare en tand i går kväll, i samband med en fantastisk god laxmiddag (mangomarinerad färsk lax i ugn med couscous, bröd och hummus samt en avocadosallad och kylt vitt (chardonay) vin därtill). Vi hade en god vän hemma på middag. Mycket trevligt. Mycket tandlöst.

Sedan utbröt värsta ovädret under natten, med storm och blixt och dunder. Även denna onsdag har präglats av hårda vindar. Pedro fick rycka ut med krattan för att få undan några tusen kilo löv som ramlat ner i trädgården. Och det värsta är att det är grannens träd...

Jag har även sprungit en runda samt fikat med polaren Courtney. Hårt liv, som sagt.

På begäran: Lillebrors smile. Mer gluggar än tänder för tillfället.

5 kommentarer:

Anna Karin sa...

En väldigt söt liten varulv!

Hanna sa...

Jösses! Det var verkligen imponerande!!
Det blir mycket soppor och puréer hos er framöver antar jag...
Kramar, Hanna

Taina sa...

Precis så där såg Liisa ut förra hösten! Så charmigt tycker jag ;)

Peter sa...

Jomenvisst är han söt, lillgrabben...

Karin sa...

Där ligger kusinen i lä. Hon har "bara" tre gluggar. Snyggt jobbat!