söndag 11 december 2011

Alla är excited

Också ett lördagsnöje: Hustrun och jag kollade på republikanernas sjuttisjuttonde TV-debatt. Kort sammanfattning: Newt var malligt och Mitt försökte pressa honom rejält, Ron var som vanligt mest konsekvent, Michele låter alltmer arg, Rick P alltmer desperat och Rick S - ja, vad ska jag säga om honom? Jon hade annat för sig och var inte med och Herman har ju lagt av, så det var inte fler deltagare än så.

Men kul, det är det.

I övrigt: Lillebror är på benen igen, men får vara hemma i morgon och åtarfå lite krafter. Resterande mår finfint. Syster Yster tillbringade natten hos en kompis, Big Brother och hustrun försvann för att jaga fatt i en julgran, men hittade ingen och själv cyklade jag i källaren i en timme.

Nedräkning pågår: På torsdag kommer svägerskan med sina två kids. Alla här är helt excited.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Åh!! Vi är också superexcited!!
Här är det seriös nedräkning som pågår! Tjohoooo!

Anonym sa...

Skönt att alla är friska igen! Åh, vad kul med brassebesök!! Jag kan se den där våningssängen framför mig... Kram Karin

Peter sa...

Thanks sisters!