lördag 31 december 2011

Inlägg n:o 285 i nådens år 2011

När detta skrivs är det bara en timme kvar av 2011 i det gamla landet. Börjar bli hög tid att göra upp med det gamla och lova nytt, med andra ord.

Här i Distriktet är det fortfarande gott om tid kvar, sju timmar. Aftonen ska inledas med restaurangbesök och sedan blir det en lätt supé framåt sen kväll innan champagnen öppnas vid midnatt.

Jag skulle vilja passa på tillfället att ytterst ödmjukt få tacka alla tiotusentals läsare av denna blogg för att ni följt mina små texter under året som gått samt tillönska er ett varmt och innerligt känt Gott Nytt År!

Let's keep in touch.

6 kommentarer:

Taina sa...

Gott Nytt År på er i Distriktet! Nu får ni se till att besöka oss under 2012!

Kramar!

Annika sa...

Gott Nytt År till dig och din familj!
Det här nya året får vi allt se till att ses :-)
Otroligt vårlikt väder denna nådens nyårsafton :-)

Ha det så gott hälsar jag från Reston, lite längre västerut :-)

Peter sa...

Tack för trevlig läsning och suveränt bloggsällskap under året, Taina och Annika!

Grekland nu sa...

Ett gott nytt år till er alla! Det är spännande att läsa om er liv over there, so keep writing!

Elisabeth sa...

God fortsättning på det nya året önskar jag dig och familjen! Verkligen kul att kunna följa lite av ert liv i landet där borta.
Jag väntar otåligt på möte med Obamafamiljen i skolkorridorerna...

Peter sa...

Tack Ingabritt och Elisabeth - och tack för skojig, intressant, trevlig och god läsning på era respektive bloggar! Jag lovar att skriva om våra kommande möten med the Obamas.