fredag 24 oktober 2008

Löjlig förlust mot ÖSK

Jag känner en enda person som hejar på Örebro Sportklubb. Hanna HK. Så hon är väl nöjd nu, när örebroarna lyckades nita mina stolta Atleter med ett mål mot noll.

Det var tydligen en riktigt skitmatch, vilket gör att min resa till Aikia känns något mindre tung så här i efterhand. Jag lyckades nämligen befinna mig på Ikea samtidigt som matchen gick och missade därmed att följa den direkt via sportradions webbsändning.

Nu återstår en fredagkväll med ikeaskruvande och matfixning här i Distriktet. Dessutom är det filmvisning på skolgården i kväll. Klassikern "It's the Great Pumpkin, Charlie Brown" från 1966 ska visas. Förra året blev det inställt för att det började regna och det finns en viss risk för regn också nu. Men det är rätt behaglig temperatur, drygt 16 grader utanför fönstret.

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Birgitta sa...

ÖSK! Håkans Födelselag! Jag trodde du var en man med Omdöme!
Birgitta

Peter sa...

Sorry. Jag missade Håkans födelsedag helt och hållet. Oförlåtligt!

Peter sa...

Jaså - födelseLAG. Vad är det? Jag begär en förklaring innan jag erkänner dåligt omdöme!