fredag 31 december 2010

Gott nytt!

Här i USA går vi just nu in på de sju sista timmarna av 2010. Hustrun och jag har bland annat ägnat denna nyårsafton till att gå hela Billy Goat Trail, en dryg timmes extrempromenad (bara upp och ner hela tiden) längs Potomac River. Vi tränade muskler vi inte ens visste att vi hade.

Resten av gänget beskådade närbelägna Great Falls och mumsade på medhavd choklad.

Nu laddar vi upp för nyårsmiddagen. Svärmor har utlovat en smaskig skaldjursrätt med ris, bubblet står på kylning och jag har tagit fram de dyra vinglasen och de fina besticken.

Jag skulle vilja passa på tillfället att önska alla tusentals läsare av denna anspråkslösa blogg ett riktigt gott nytt år - jag återkommer med nya historietter och skrönor nästa år!

3 kommentarer:

Karin sa...

GOTT NYTT ÅR och en stor kram från oss!

Hanna sa...

Gott nytt ar har nerifran oss ocksa!
Stora kramar fran Hanna o co.

Ulf. sa...

Gott nytt år! Jag fick aldrig chansen att säga "ses nästa år" haha. Så istället säger jag "vi har inte setts sen förra året." Enjoy!