onsdag 13 juni 2012

Det regnar ändå i Sverige...

Ytterligare en dag inne i ett dammigt arkiv. Alltmedan solen strålade utomhus och värmen höll sig på sympatiska 27-gradersnivån.

Men nu har jag researchat klart för den här gången. Det som återstår är att sammanställa alla spännande dokument till någon slags överskådlighet och begriplighet. Misstänker att det kommer att bli ett av mina sommarjobb...

Det kommer säkert ändå att regna i Sverige. Det brukar det göra.

Dagen har i övrigt bestått av skola (Lillebror, näst sista dagen), tenniscamp (Syster Yster) samt intensivt fotbollskollande (Big Brother). Alltmedan hustrun och jag sliter ihop brödfödan.

Jag har även hunnit med att tvätta köksfönstren, något jag tjatat på Pedro om i snart ett år, men ska något göras måste man tydligen ta tag i saker och ting på egen hand.

Nu ska jag försöka få upp Big Brother ur TV-soffan och sticka och handla någon form av middagsmat. Roligare än så blir det inte.

Take care

Inga kommentarer: