lördag 16 juni 2012

Mot Boston och Cape Cod

Lördagen avrundades med en konsert med Theresa Andersson på det relativt nyöppnade stället The Hamiltons, ett stenkast från Vita Huset. En ytterst trevlig afton. Lokalen var kanontrevlig och Theresa Andersson lysande. Det var andra gången jag såg (och lyssnade på) henne och det är helt fascinerad vad hon kan åstadkomma ensam på scenen, med sina tekniska grejer och loopar och allt vad det heter.

En mycket sympatisk datenight med hustrun.

Det kan möjligen bli lite stillsamt på bloggen de närmaste dagarna, för jag tar med kidsen på en tur upp till Massachussetts. Första anhalt Boston, där jag har en intervju inbokad. Sedan tar vi en sväng ut till Cape Cod med goda vänner. Om allt går som planerat är vi tillbaka i Distriktet på torsdag kväll igen.

Men jag har datamaskinen med mig, så hittar jag bara en uppkoppling så blir det säkert något inlägg längs vägen.

2 kommentarer:

Malin sa...

Vi var på Cape Cod förra helgen. Svägerskan har hus i Chatham. Hoppa över George Washington Bridge och ta Tappan Zee Bridge om ni kan.

Peter sa...

Tack för tipset, Malin!