onsdag 9 april 2008

Solsken och jag är med i tidningen

Lincoln Memorial och lillebror i solsken och 20 grader.

Washington Monument och lillebror. Vi hade en liten cykelutflykt i eftermiddags.

Bild av en bild i tidningen på mig som tar en bild av en bild på Newseum.

Jo, man har fullt upp med att freda sig. Är ju med i tidningen i dag. The Examinor. Se bild av bilden när jag tar bild på en bild på Newseum i samband med pressvisningen i tisdags. Mannen som gav museet ett bakhuvud. That's me.
I övrigt: Drygt 20 grader varmt i eftermiddags. I morse sprang jag jättefort i 10 minuter och joggade sedan i ytterligare 35. Har anmält mig till Midnattsloppet i Stockholm i klass 1C - för folk som springer milen under 45 minuter. Jag kan ha tagit mig vatten över huvudet. Men man måste våga för att vinna. Bättre att sikta mot stjärnorna. Friskt vågat hälften vunnet.

Inga kommentarer: