tisdag 1 april 2008

Tack!


Jag vill passa på att tacka alla som stött Martin och mig inför lördagens halvmara. Särskilt stort tack till "Werner" som såg till att en flaska bubbel plötsligt stod på bordet här i DC. Tyvärr har ju Martin redan lämnat byggnaden och landet, så jag nödgas dricka upp den på egen hand. Livet är hårt (fast hustrun kan få smaka lite).

I övrigt inte så mycket att rapportera. Det är Fools Day i dag, men jag har ännu inte råkat ut för något vad jag kunnat märka. I går hade vi några svenska bekanta på middag, Martina och Robert och deras två sällsynt trevliga döttrar. Familjen planerar att flytta hit i höst och vi har inlett intensiva lobbyaktiviteter för att få dom att välja samma skola som vi. Barnen stortrivdes tillsammans och det vore kul om de hamnade på samma plugg.

I kväll är det en direkt avgörande Caps-match, mot Hurricanes. Vinst där och chansen till play off är stor. Förlust och det är nog definitivt kört. Vi ska gå på match på lördag, den sista i grundspelet. Några kompisar har fixat biljetter, så vi blir ett stort gäng som ska dit. Kul!

Återigen: Tack för skumpan!

Inga kommentarer: