fredag 30 mars 2012

Tjejerna tillbaka och vi sticker

Familjens flickor är tillbaka, solbrända och glada. Hustrun jobbade förstås intensivt, men tog faktiskt en dag ledigt nere i Florida och tog med dottern till Universal Studios i Orlando i går. De hade haft jättekul, men Syster Yster hade gärna åkt lite mer våldsamma berg- och dalbanor. Det blev visst bara en bana där snittåldern på åkarna var runt fyra år. Hustrun är verkligen inte särskilt rädd av sig överlag (tvärtom, hon är betydligt modigare än jag på många sätt), men när det gäller coola rides är hon inte så mycket att luta sig mot.

I morgon ska lillgrabben och jag sticka iväg på eget äventyr - vi har blivit inbjudna att fira springbreak nere i Outer Banks i North Carolina, tillsammans med vänner och blir sannolikt borta till mitten av nästa vecka. Så det kanske inte blir några inlägg här på bloggen på ett tag. Tror inte det finns någon wifi därnere i obygden... Däremot en massa vårflyttande fåglar, så jag tar definitivt med kikaren och fågelboken.

Hur kul som helst! Jag återkommer med rapport.

I morgon är det allsvensk premiär. Göteborgsatleterna möter Häcken, laget från Hisingen. GAIStrupp ser oroväckande stark ut, så jag förutsätter att det blir förlust.

1 kommentar:

Anna Karin sa...

Så kul att även ni får göra en utflykt. Rättvist, hälsa Lillebror det!