söndag 4 mars 2012

Vårpromenad genom Distriktet

En något kylslagen men solig söndag i Distriktet. Vi tog en gemensam långpromenad, se bildexposé nedan. Mycket trevligt. Vi borde göra det oftare. Jag cyklade bort tre Sam Adams, vilket innebar att jag totalt förtjänat 14 flaskor denna vecka. Rätt okej.

Dagen avrundades med en fantastisk wokmiddag och lite hockey på televisionsapparaten. Caps mot Philly pågår just nu, 0-0 efter första perioden.

En särskild hälsning till kusin J i Brasseland. Freshi, freshi!

Urban natur. En
hjort på M Street.


Familjen på promenad.

I like. Lillebror tog över kameran och jag måste säga...

...att han plåtar något mer originellt än er ödmjuke bloggare...

Här lyckades han t ex fånga mina världsberömda neonfärgade sneakers.

Sedan stötte vi på Obama och Netanyahu som var på ett möte i Convention Center.

Samtidigt, utanför Vita Huset: Fieldhockey.

4 kommentarer:

Werner sa...

Kul foton av Lillebror.

Peter sa...

Jo. Trots (eller snarare kanske pga) alla mina år som journalist, varav många som plåtande lokalredaktör, slår han mig med hästlängder när det gäller kreativitet och originalitet

Hanna sa...

Hej! Vi gillade verkligen Freshi freshi-fotot! J är lite krasslig och hemma från skolan idag, så det var trevligt med en uppiggande bild!
Kramar från H och J

Peter sa...

Krya på J från oss! Här snöar det!