fredag 23 maj 2008

Kära dagbok

I dag har jag sprungit 8 kilometer. Sedan tog jag cykeln upp till Safeway och handlade. Därefter fixade jag i trädgården en stund innan det var dags att fixa lunchen. Efter maten kom killen som sköter vår AC och heater. Jag fick bra betyg för att jag vårdat AC:n så ordentligt.

Eftermiddagen ägnades åt diverse bollspel med kidsen i Rose Park. Sedan lagade jag tacos. Storebrors polare Vladde har en sleepover hos oss. Jag och Syster Yster tittade på en film, medan killarna var på övervåningen och grejade med något. Såg till att grabbarna ramlade i säng. Läste för lillebror. Hustrun såg till att dotter tvättade håret. Barnen somnade. Jag är på väg åt samma håll.

Väder: Somrigt. Solen ska fortsätta lysa enligt vad vad vi i Sverige brukar kalla SMHI.

Helgen är nu inledd och det är inte vilken helg som heslt. Det är Memorial Weekend, vilket innebär ledig måndag. Alla ska till havet. Vi med.

Inga kommentarer: