fredag 6 augusti 2010

Nytt utseende - igen

Eftersom en del har klagat på bristen på kontraster i den tidigare layouten, har jag bytt utseende på bloggen igen. Enkelt, snyggt och tydlig, hoppas jag. Eller?

Denna fredag har präglats av sommaraktiviteter. jag och killarna spelade tennis någon timme i förmiddags. Sedan åkte hustrun och jag och hämtade dottern, som hade sin sista dag på sommarskolan. På vägen hem storhandlade vi på Safeway, denna pärla bland butiker på jorden.

På eftermiddagen blev det även ett dopp i den närbelägna kommunala poolen.

Rena lyxlivet.

Istället för löpning blev det två flaskor Starobrno på kvällskvisten, så jag har ingen träningsrapport att förmedla. Men ölen var väldigt god.

I morgon ser jag fram emot att höra GAIS slå Mjällby hemma på nya Gamla Ullevi.

3 kommentarer:

Anna Karin sa...

Så klokt av dig att dricka ordentligt och strunta i träningen när det är så hett. (Tack för det nya bloggutseendet - mycket lättläst!)

Hanna sa...

Bloggen är finfin! Fast det tyckte jag i och för sig förut också...

Peter sa...

Tack! I dag är det måttliga 26 grader, så det blir nog en löparrunda i alla fall. För att fira Atleternas seger mot minkstryparna från Listerlandet.