söndag 29 augusti 2010

Utflykt på födelsedag

Ännu en fantastisk dag i Distriktet.

Vi gick upp tidigt för att uppvakta hustrun på hennes bemärkelsedag. Hon fick massor av roliga presenter, t ex en behandling på en nail salon av dottern, en jättestor penna av Lillebror och ett presentkort på iTunes av Big Brother. Av mig fick hon jättemycket god belgisk choklad, som Andreas hade plockat ihop i en extra fin presentask.

Det är bra att ha kompisar som jobbar i chokladbutik...

Sedan åkte vi på utflykt till Great Falls, badade en stund i poolen och åt en otroligt god middag bestående av färsk pasta, sallad och parmesanost. Till detta serverades bubbelvatten.

Nu kollar resten av familjen på något som tydligen heter Emmy-galan. Själv har jag precis konstaterat att GAIS ligger tre poäng ifrån kvalplatsen i allsvenskan. Och att svärfars bollklubb från Halmstad faktiskt lyckades vinna i dag.

Apropå fotboll, så ser jag i morgon fram mot Big Brothers träningsstart med sitt fotbollslag. Det ska visst bli runt 35 grader varmt, så jag får väl skicka med honom en flaska med vatten.


Varmt och härligt i Distriktet i dag. Hustrun fyllde år och vi åkte på utflykt till Great Falls där...

...det fanns en del att titta på, t ex skickliga forsrännare. Jag tittade dock hellre på min vackra hustru.

Men visst, fallen är rätt snygga de också.

3 kommentarer:

Anna Karin sa...

Vilken söt bild på familjen, synd bara att inte du var med också!

Ulf. sa...

Du får hälsa grattis i efterskott från oss båda. Grattis och kramar från Glover Park!

Taina sa...

Grattis till hustrun i efterskott!