måndag 30 januari 2012

Gullan - min tredje follower på kvittret

Min vänstra mittentå har antagit en vacker blålila nyans som en följd av gårdagens in-i-väggen-incident. Dessutom är den dubbelt så stor som vanligt. Jag ska bespara er bilder på detta fenomen.

Ständigt dessa tår!

(Som den uppmärksamma läsaren känner till, så har jag sedan tidigare svåra problem med min högra stortå - en skada som hindrat mig från att löpträna sedan förra våren)

Jag kvittrar lite på twitter sedan en tid. Jag har haft ett twitter-konto i flera år (@amerikareport), men inte direkt brytt mig om det. Av olika skäl dammade jag dock av det häromdagen. Fortfarande dock i mycket blygsam skala. Fram till i dag hade jag två "followers". Varav den ena var min son. Men nu har antalet följare ökat med 50 procent - och det är inte vem som helst som ansluit sig till mitt kvittrande (två inlägg hittills, för övrigt). Det är nämligen en riktig kändis:

Gullan från Totalstyrelsen!

Det ni.

Annars har det varit en vacker men kall dag i Distriktet. På eftermiddagen cyklade jag in till downtown för att kolla hur det var med "Occupy DC"-gänget på McPherson Square och deras polare på Freedom Plaza. Mer om detta samt några bilder kommer snart på min "proffsblogg" Amerika-reportage.

4 kommentarer:

bubbe sa...

Gullan!
Det är stort.

Peter sa...

Det är mycket stort.

Taina sa...

Nu har du 4!

Peter sa...

Wow! Var ska detta sluta?